diumenge, 11 de gener del 2015

Colònies docents a Mont-ral, despreniment de rutina

Sempre ens queixem de què no venen dones a les nostres sortides, llevat de l'aportació que periòdicament fa el Joando, i aquesta vegada jo també ho vaig aconseguir amb escreix, no una sinó onze damisel·les m'acompanyaren.Això podia ser el paradís o l'infern.

La veritat és que aquest curs passat  es va reunir un pom de companyes molt enrotllat i es va organitzar unes colònies docents  a Mont-ral. Va ser un experiència molt guapa, doncs no vam estar parlant, com em temia, de modelets o de cosmètica sinó que són unes ties molt conyones i divertides amb moltes ganes de desconnectar. Vam comdençar per anar a fer la ferrada del Grau de la Cova, trobareu una entrada, sobre la mateixa en aquest bloc i el segon dia vam baixar fins al niu de l'àliga. El que realment va ser molt gratificant va ser compartir la seva il·lusió per totes les activitats realitzades, especialment el bivac que cap d'elles no havia fet mai. Realment són gent molt i molt guapa i només els puc agrair la seva companyia. Dels companys mascles del grup, què dir? Em guanyaran  en moltes activitats, però difícilment superaran aquesta gesta.

Cuando las personas tienen libertad para hacer lo que quieren, por lo general comienzan a imitarse mutuamente. Françoise Sagan

 Toda estrategia cultural de transformación de las mentalidades pasa por las mujeres, educadoras principales de las generaciones. Fátima Mernissí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada