La prèvia aquesta vegada va ser a la Riba en un totxet que hi ha camí de la Penyaroja i que l'amic Edu ha anat equipant amablement per totes les seves cares (amables). Vies de 2 o 3 xapes per passar una bona estona.
La tarda estava carregada d'averanys...com diria el poeta
No amics, no és la Cova del Sado
El José abans de descobrir el secret de l'eterna primitud
Mai havíem trobat baixada la barrera de Tàrrega
Un mural, de l'escorxador de l'Ârea de Guissona, on es reflecteix la cara de felicitat de bous,vaques i porcs. Curiosa associació.
Cediu el pas que hi han necessitats!!!
El tobogan més de llarg de Catalunya situat a la població de Biosca, malauradamen tot està molt malmès des que
Biosca subhasta 2 cases per pagar 180.000 € d'indemnització per una caiguda del tobogan
Per pagar a una nena que es va lesionar en l'atracció i a la qual la justícia obliga a compensar
Després ja a Solsona... arribem al bar
Et deixen les ampolles perquè et serveixis a gust... excel·lent tracte bon menjar... que més es pot demanar?
El soplido del verso
El bar tiene algo, digamos, atmosférico, abrumador y feliz, sin contar la bebida. Cuanto menos selecto, a veces, mejor. Todos sabemos que, por momentos, la vulgaridad es una hamaca, y que la vida, después de todo, está compuesta de unos momentos por aquí, y unos momentos por allá. A continuación, te mueres. Si tienes mala suerte, ni siquiera te mueres. José Hierro fue, seguramente, el último gran poeta de bar. Sostenía que la poesía “sopla” dónde y cómo quiere, así que él se encerraba en el bar La Moderna, a dos pasos de su casa en Madrid. Porque los poemas surgen “al hilo del vivir”. No había que esperarlos con ceremonia, ni siquiera recibirlos en casa, sentado a una mesa de madera noble, o en un sofá orejero. Cualquier lugar, incluido el más vulgar y anodino, valía. En su última época, con problemas incluso para respirar, los obreros y estudiantes que acudían a La Moderna por las tardes veían llegar a Pepe Hierro empujando la poesía y el carro con la bombona de oxígeno. Se había acostumbrado demasiado íntimamente a aquel ambiente, y el poema solo se acercaba a él si silbaban con desesperación la máquina tragaperras y las tazas, si se arrastraban las sillas y si la máquina de moler el café hacía vibrar las paredes, con ese ronquido tan molesto y necesario. Entretanto, sin nada de solemnidad, Pepe escribía y sorbía chinchón, como si la poesía fuese esa hora y media de partida de tute diario, durante la que te olvidas de que eres mortal, y que antes o después tendrás que abandonar tu hogar para regresar a tu casa. En alguna ocasión declaró que no es que le gustase por encima de todo escribir en el bar, pero sí que aborrecía escribir en casa. En realidad, le resultaba imposible. “Cuando mis hijos eran niños yo escribía en casa y, de repente, venía uno y te preguntaba sobre tal o cual ejercicio o te pedía dos pesetas para la lechuga. Y decidí escribir en los bares, a pesar del ruido”.....
Val la pena aquest article de Juan Tallón a http://www.jotdown.es/2013/05/mientras-haya-bares/
Sempre fent amics
L'endemà l'aproximacio va suoerant diferents bosquets i contraforts rocosos fins arribar al collet on comença l'aresta.
La ressenya original
http://antxpavil.blogspot.com/2007/02/cresta-del-sol.html
Magnífiques vistes..i anem superant una successió d'agulles amb un conglomerat prou acceptable sobretot en la primera meitat. Anem trobant parabolts i savines i també és pot possar algun encastador. Calen bagues llargues.
El cim
Un pont natural de baixada i desgrimpades delicades
El ràpel per una canal estreta.
El sector de la ferrata, fustata, plasticata
Volent demostrar de totes, totes que s'ha aprimat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada